Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kiedy warto zdecydować się na uszlachetnianie druku?

Poprzez uszlachetnianie druku rozumie się całą grupę metod obróbki papieru, które mają za zadanie podnieść jego walory wizualne i wytrzymałościowe. Za pomocą uszlachetniania pozornie proste elementy mogą nabrać całkowicie innego charakteru. Z uszlachetniania druku korzystają przedstawiciele większości branż. Do najczęściej wykorzystywanych metod uszlachetniania druku należy lakierowanie, foliowanie, sztancowanie, tłoczenie oraz hot stamping.

W jakich sytuacjach sprawdza się uszlachetnianie druku?

Uszlachetnianie druku sprawdza się w przypadku wszystkich materiałów marketingowych. Jego zastosowanie pozwala na wyróżnienie się spośród konkurencji. Dotyczy to nie tylko ulotek, ale także wizytówek czy katalogów produktowych. W przypadku, kiedy oferta dwóch różnych firm jest bardzo zbliżona, bardzo możliwe jest, że zostanie wybrane to przedsiębiorstwo, które zrobiło lepsze pierwsze wrażenie – na przykład poprzez ciekawy i estetycznie wykonany katalog produktowy.

Dzięki uszlachetnianiu druku produkty są nie tylko bardziej estetyczne, ale także bardziej trwałe. Mowa tu głównie o produktach foliowanych i laminowanych. Te metody uszlachetniania sprawdzają się świetnie w przypadku menu w restauracjach czy kawiarniach, które narażone są na działanie różnych czynników szkodliwych, czy przepisów przeciwpożarowych, które muszą być umieszczone w widocznym dla wszystkich miejscu.

Kiedy jeszcze warto zdecydować się na uszlachetnianie druku?

Poprzez odpowiedni dobór metody uszlachetniania do danego produktu można także sprawić, że będzie on wyglądał luksusowo i wpłynie bezpośrednio na zmysły klienta czy partnera biznesowego. Mowa tu przede wszystkim o wytłaczaniu, złoceniu lub pokrywaniu materiałów satynową folią. Te metody stosuje się głównie w przypadku wizytówek.