Targi Rema Days - Targi Reklamy i druku
Osoby, które związane są z branżą poligraficzną, nie mogły nie słyszeć o targach Rema Days. To wydarzenie targowe będące jedną z największych imprez branży reklamowej na świecie. Targi są organizowane od 2005 roku, a ostatnia edycja przyciągnęła 810 wystawców i 21 112 zwiedzających. Co najmniej 3500 uczestników specjalnie na Rema Days przyjechało do Warszawy z zagranicy, dzięki czemu impreza osiągnęła status kluczowej w branży.
Co można zobaczyć na targach?
Targi podzielone są tematycznie na 11 sektorów: Gifts World, POS & Display, Technology Park, Printing House, Packaging Materials, Photo Creation, Outdoor Advertising, Event Show, Lighting Systems, IT & s-solutions i Textile Zone. W każdym z nich prezentowane są najnowsze rozwiązania, bestsellerowe produkty i światowe trendy. Firmy świadczące usługi poligraficzne mogą nie tylko czerpać inspiracje, ale również uzupełniać braki w wiedzy branżowej.
Czy warto wybrać się na targi?
Oczywiście, że tak! Zarówno jeśli chce się być wystawcą, jak i zwiedzającym. Dla wystawców targi są wspaniałą okazją do promocji firmy i umocnienia jej pozycji, lecz przede wszystkim do pozyskania nowych klientów – zarówno w Polsce, jak i za granicą. Wystawcy mogą wykorzystać spotkania do poznania oczekiwań klientów i późniejszego dostosowania swojej oferty do potrzeb rynku. To także szansa na zawarcie nowych znajomości biznesowych, oraz wzięcie udziału w szkoleniach prowadzonych przez specjalistów z branży. Jeśli chodzi o zwiedzających, którymi często są osoby korzystające z usług poligraficznych, im targi mogą przynieść jeszcze więcej korzyści. Przede wszystkim wystawcy zgromadzeni są w jednym miejscu, klienci mogą więc wygodnie porównywać ich oferty i zadawać pytania. Targi są dla nich świetną okazją do poznania światowych trendów i nowości produktowych, które z kolei mogą zaprezentować swoim klientom. Osoby zwiedzające targi mogą też wymieniać opinie i doświadczenia między sobą, co nie raz skutkuje nawiązaniem dłuższej relacji biznesowej. Zwiedzający mają też okazję poznać nowych dostawców z całego świata i bliżej zapoznać się z jakością ich produktów lub usług. Podczas targów organizowane są różnego rodzaju konkursy, dzięki którym branża może poznać najlepszych wśród najlepszych. Wyróżnienie firmy (a raczej jej produktów lub usług) na Rema Days to ogromny prestiż.